Årsfest på forlatt museum

Ble det deg denne gangen?

Jepp, det stemmer! Sjefen ga deg oppdraget til å arrangere årets kick off på jobben. Men hvor i all verden skal man starte?

Hva må man huske på?

Du lager en sjekkliste og innser fort at det er mye å forholde seg til. Finnes det kanskje noen som kan hjelpe med selve planleggingen også? En slags “wedding planner” for kickoff?

Ja, det gjør det!

På Gamle Museet hjelper en personlig planlegger deg med å koordinere alt.

Personlig planlegger

På Gamle Museet får du eksklusiv tilgang til hele lokalet, og en personlig planlegger hjelper deg med å planlegge alt fra pynting til underholdning. Lokalet er stort, åpent og har flere saler som dere kan disponere fritt. Dere kan også arrangere middagen og festen på samme sted hvis dere ønsker det. Les mer om kick off og årsfest på Gamle Museet.

Lurer du på noe? Vi viser deg gjerne lokalene så kan du se om de passer for eventet ditt.

Du kan velge farge på belysningen og hvordan vi skal pynte lokalet så det matcher tema for festen.

Holum Studio